Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Johanna - 24 mars 2011 09:11

 
  

Igår fick jag inbjuda till bröllop!! Hade inte förväntat mig att bli bjuden, men så glad jag blev då jag fick inbjudan. Så i höst blir det bröllop! Ska bli så roligt! I sommar, får jag börja spana efter en ny klänning också! =)


Har en envis förkylning som inte vill ge sig.

Blir inte riktigt jätte sjuk, men heller aldrig frisk. Jag hoppas att den snart ger sig så att jag verkligen kan komma igång med träningen... Eftersom jag fortfarande inte kommit igång med träningen, så måste jag ta det försiktigt då jag är småkrasslig, eftersom kroppen inte är van.


Första träningsperioden kommer att bestå utav att jag ska börja förbereda kroppen för träningen, genom att träna grundstryka och mjukstarta med konditionsträning. Exakt hur jag kommer att lägga upp det, kommer jag att ta upp här då det börjar bli dags (med andra ord, då jag är frisk).


Idag skulle jag ha lämnat blod, vilket jag inte kan, jag måste vara helt frisk i minst en vecka före. Uppmanar alla friska att börja lämna blod, eftersom det räddar liv!


Jag har tagit tag i en del av mina problem, det är sömnen....

Senaste veckorna har jag haft ett snitt på 7 timmar/natt, vilket redan börjat ge effekt på välmåendet. Sover bättre och är piggare på dagarna.

Förhoppningsvis hjälper det även kroppen att bekämpa förkylningen.


Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards