Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Pyssla om sig själv.... men varför så yr av ett bad???

Av Johanna - 25 mars 2011 20:36

 

Viktigt att ta hand om sig själv.

Min envisa förkylning vill inte ge sig... varit otroligt trött idag.. valde att därför tappa upp ett varmt bad, tända ljus, hälla upp lite rött och lägga en ansiktsmask på ansiktet.


GRYMT skönt att krypa ner i badet. Pirrade sådär varmt och skönt i kroppen...


... men hur länge kunde jag ligga???


Ja det blev väll en sisådär 10-15 minuter... då började yrsel krypa sig på...  vet att jag då behöver dricka, så drack iskallt vatten så mycket som jag kunde... men det hjälpte inte... ställde mig upp och öppnade fort fönstret för att få in kall luft som jag andades in... svartnade för ögonen.. där stod jag en stund medans jag väntade ut det svarta för ögonen...  bara att ge upp, yrsel var för kraftig... UR med proppen och startade duschen kallt... 


Är det någon annan än jag som har detta problem med yrsel vid varmt bad (och även bastu, för då får jag också detta)???


Sedan undrar jag hur tusan man får av sig masken man lagt på ansiktet... jag duschade och gnuggade ansiktet.. men trots detta så hade jag en vit handduk då jag var klar (har en svart handduk)... hur lyckas jag tvätta av ansiktet så dåligt varje gång jag har lagt ansiktsmask? Konstigt mysterium... :P


Johanna

 
 
Every

Every

28 november 2011 19:57

Jag blir också sådär yr. Det är så hemskt. om du har detta problem har du nog lågt blodtryck. <3 Ett sent svar kanske...

http://every.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 17 april 2012 21:04

JoLis Filurer Filurer jag själv konsturerat med lite garn och en virknål.                                             En av de första figurerna jag gjorde på frihand. En liten giraff... Den har ännu inte fått nå horn dock! :P     Of...

Av Johanna - 4 mars 2012 19:41

Den omtalade bilen, min charmiga lilla ford som med sin existens testar mitt tålamod i omgångar. Bilen som fick min son att direkt associera till den då han hörde min bror säga ”Helvete!” då han tappade en sak, varav min son spontant säge...

Av Johanna - 3 mars 2012 19:37


    Känns på alla sätt och vis hur otränad jag börjar bli. Måste verkligen ta tag i mig själv, skapa nya rutiner och få ordning på min träning. De nya löpskorna har stått oanvända tills idag. Haft riktigt ont i halsen ett tag och därför tagit de...

Av Johanna - 27 februari 2012 09:14


    Det är inte så lätt att vara lillasyster då man är liten! Man ser upp till sina storebröder. Dom kan prata rent, det kunde inte jag. Dom vet så mycket, även om det främst är hur man bäst gräver värsta snögrottorna. De vet Hur man bäst skjute...

Av Johanna - 13 januari 2012 19:51


  Foto: Sander Taats - www.sandertaats.com     Om mindre än en vecka tar jag min examen!   Jag har under utbildningens gång fått kommentarer om att jag gör det bra, ensam med två barn osv. Samtidigt tror jag att det är inte så många som fat...

Ovido - Quiz & Flashcards